Kursus-Ibs
Første uge af kurset er gået, og den er gået godt; jeg har allerede lært rigtig meget. Først og fremmest er jeg helt utroligt glad for at have en hverdag igen, et fast afgangstidspunkt efter endt morgenrutine med morgenmad og…
Første uge af kurset er gået, og den er gået godt; jeg har allerede lært rigtig meget. Først og fremmest er jeg helt utroligt glad for at have en hverdag igen, et fast afgangstidspunkt efter endt morgenrutine med morgenmad og…
Seneste kommentarer